Oh Nuffnang!

Welcome to the elegies

While writing the story of your life, never let someone else holding your pen.

Thursday 7 June 2012

Saya Blogger Baru, Kenapa Saya Menulis Blog?

Assalamualaikum w.b.t..

Hi, as stated, my name is Eva and Im from Kunak but currently studying at Kota Kinabalu.. and why, why, why I'm writing blog?

Seperti manusia2 lain, saya juga ada keinginan untuk menulis blog..
ohya, sebelum itu, lebih baik kita memahami terlebih dahulu maksud BLOGGING..

Menurut En.HomeBussiness,
 Blogging is the act of posting content on a blog (a Web log or online journal) or posting comments on someone else's blog.

Oleh itu, tujuan saya memblog (blogging) adalah untuk menulis apa sahaja yg terlintas di kepala otak sy..

Oleh itu, saya ingin menjadikan blog sy sebagai medium penulisan sy yg tidak terhad..
oh ya, gambar di bawah ini adalah gmbr sy brsama Mr.Hubby..

before sy trlupa,
apa yg tertulis d blog ini hanyalah cerita biasa semata2..
bukan cerita dongeng,, dan tidak berniat untuk menyinggung perasaan sesiapa..
at the most important thing is,
niat sy hanyalah untuk menjelajah dunia teknologi dan menjadikan blog sebagai medium penulisan tanpa sempadan..

last but not least,
ordinary me,
Eva...

No comments:

Post a Comment